Новини

Японськими розробниками представлені VR-черевики

Японськими розробниками представлені VR-черевики

Проходила на старті року експозиція CES 2017 зайвий раз дала зрозуміти, що творці гаджетів останнім часом з похвальною наполегливістю прагнуть відривати геймерів від екранів своїх стаціонарних домашніх девайсів і змусити їх до активнішої часу перепровадження, за допомогою тих же VR-шоломів. Один з таких розробників - компанія з Японії Cerevo, пішла ще далі, представивши громадськості вельми незвичайний девайс у вигляді черевик віртуальної реальності. Ці досить громіздкі і дивно виглядають черевички, які отримали ім'я Taclim, оснащені набором спеціальних сенсорів і двіжочков для зворотного віддачі. Переслідує девайс відразу кілька цілей: вони чітко контролюють пересування користувача, дозволяють задіяти в баталіях ноги, і що особливо важливо, дають можливість більш якісно увійти в ігровий процес, повідомляючи ногам відомості про характер поверхні по якій гравець пересувається. Подібний тактильний варіант передачі помітно збагачує враження під час пересування по таким структурам як сніг, вода, кипляча лава, дерево і т.д. До незвичайного девайсу також додається парочка контролерів для рук, які мають цілком звичайні характеристики і практично ні чим не відрізняються від подібних гаджетів, створених іншими розробниками. В даний час диво-черевички перебувають в стадії пілотної моделі і експозиція CES стала для них своєрідним дебютом. Творці Taclim не відкидають того що вони поки не особливо витончені, але запевняють що працюють над усуненням цього недоліку і в перспективі черевики стануть меншими. Крім того творці повідомили що створювався девайс головним чином не для пересічних користувачів, а для комерційної експлуатації - показ маркетингових VR-матеріалів на різних експозиціях і форумах, плюс демонстрації в торгових павільйонах. Набір з верхніх і нижніх контролерів обійдеться покупцеві приблизно в $ 1-1,5 тисячі. До нього також буде додаватися гра Headbutt Factory, зрозуміло, безкоштовно. Іграшка вже продається, починаючи з лютого, а ось VR-черевики, за планами їх творців, повинні з'явитися не раніше нинішньої осені.